חוקר גירושין: מה זה חקירת גירושין?

תוכן עניינים

חוקר גירושין

בניגוד לחתונה, שבה יש הרבה חיוכים, אהבה ואופטימיות, מקרי גירושין מלאים בכעס, בסכסוכים ובחשד גדול בין בני הזוג. פעמים רבות, אחד מבני הזוג חושד כי השני מנסה להסתיר ממנו מידע או להשיג ממנו כספים וזכויות שונות בצורה מלוכלכת.

בשל כך, רבים פונים לקבלת שירות של חוקר גירושין, על מנת לקבל תמונת מצב מלאה של ההון והנכסים של הצד השני. זאת, על מנת לוודא שהם מגיעים להליך הגירושין עם כל הקלפים חשופים.

כמו כן, פניה לחוקר גירושין יכולה להיעשות במידה ואחד הצדדים בקשר חושד שהצד השני בוגד בו. במסגרת הליך גירושין, בייחוד אם הוא מתבצע בבית הדין הרבני, לבגידה יש משקל רב בהחלטה על המשמורת, על המזונות וכו'.

מי פונה לחוקר גירושין?

בדרך כלל, מי שפונה לחוקר גירושין הוא או הצד שמבקש לגלות דברים על הצד השני, או עורך הדין שמייצג אותו ופועל בשמו. אנחנו בפ.ר.ט חקירות פועלים עם משרדי עורכי דין רבים, ומעניקים שירות לבני זוג שונים בהליכי גירושין בכל הארץ.

כמו כן, ישנם מקרים שבהם בני המשפחה הקרובים של הצדדים בהליך הגירושין מתערבים, והם מזמינים חוקר גירושין שיבצע מעקב אחר בן או בת הזוג. זאת, על מנת לוודא שיקיריהם לא מפספסים דבר כזה או אחר, שיכול להיות שווה להם הרבה כסף.

מה מבצע חוקר במסגרת חקירת גירושין?

ברוב המקרים, חוקר פרטי שעוסק בחקירות גירושין, יערוך בדיקות שונות בכל מיני מאגרי מידע העומדים לרשותו. זאת, על מנת לברר אם הצד הנחקר מחזיק בכספים או בנכסים שלא דיווח עליהם או הסתיר מהצד השני.

בנוסף, יש פעולות נוספות שנעשות בהתאם לתיק החקירה הספציפי:

מעקב לצורך הוכחת בגידה

הליכי גירושין רבים נפתחים בעקבות מעשה בגידה של אחד הצדדים. מעבר לכאב האישי הרב ולתחושת העלבון הצורבת, למעשה בגידה יש השלכות כלכליות משמעותיות בהליך גירושין.

חוקר גירושין יכול לבצע מעקב אחר בן או בת הזוג, על מנת להוכיח את חוסר הנאמנות ועל מנת למצוא ראיות לכך, שיכולות לשמש לאחר מכן בהליך המשפטי עצמו.

בגידה יכולה להשפיע על גובה המזונות שישולמו לאישה ועל הכתובה (אותו מסמך שרבים חותמים עליו רגע לפני החופה, בלי לחשוב על ההשלכות של המסמך הזה).

איתור נכסים וממון

ישנם בני ובנות זוג רבים ששומרים את ניהול הפן הכלכלי של משפחתם בידיים שלהם. לעתים, ובטח אם הם מתכננים מראש את הפרידה, הם פועלים על מנת להסתיר מהצד השני כספים ונכסים שונים, על מנת לשפר את מצבם הכלכלי לאחר הפרידה, ועל מנת לצמצם את התשלומים שהם יאלצו להעביר לצד השני.

במקרה כזה, חוקר גירושין יוכל לאתר את הנכסים הנעלמים, ואת הכספים שהוסתרו, על מנת להבטיח שקיפות מלאה לצד שחושד או חושדת.

חקירת גירושין: הוצאה משתלמת

לעתים, ישנם אנשים שבוחרים לוותר על חקירת גירושין בשל העלויות הכרוכות בשירות הזה. יחד עם זאת, במקרים רבים מדובר בטעות שעלולה לעלות הרבה יותר כסף בהמשך.

הרי בשורה התחתונה, חוקר גירושין יכול לאתר כספים ונכסים נסתרים, כמו גם למצוא הוכחות לחוסר נאמנות של אחד הצדדים בקשר הרומנטי, ובכך להוביל לשינוי מהותי בהסכם שנעשה בין הצדדים במסגרת הליך הגירושין.

עוד מידע על פ.ר.ט חקירות

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקווה

החוקרים הפרטיים של פ.ר.ט חקירות זמינים לתת שירות של חוקר פרטי בפתח תקווה לכל עניין. בין אם מדובר בעניינים אישיים, רומנטיים, עסקיים או אחרים – אנחנו כאן בשבילכם

לקריאה נוספת >

אני כאן בשבילך

השאירו פרטים ונציג של חוקר פרטי – פ.ר.ט חקירות ייצור אתכם קשר בהקדם