חוקר פרטי איתור נכסים

תוכן עניינים

חוקר פרטי איתור נכסים

איתור נכסים זו פעולה שאנחנו נדרשים אליה לא מעט, ויש לא מעט סיבות לשכור את שירותיו של חוקר פרטי איתור נכסים.

אנחנו בפ.ר.ט חקירות מתמחים באיתור נכסים בארץ ובחו"ל, עבור לקוחות שונים עם צרכים שונים. העבודה שלנו נעשית בצורה דיסקרטית ביותר, על מנת להגן על לקוחותינו ועל האינטרנסים שלהם.

מתי צריך לפנות אל חוקר פרטי איתור נכסים

ישנם לא מעט מקרים שבהם מומלץ לפנות לחוקר פרטי לאיתור נכסים ולאיתור רכוש או כספים שונים. במאמר הזה נפרט כמה מהסיבות הנפוצות יותר לביצוע עבודה של איתור נכסים.

גביית חובות

לצערנו, ישנם לא מעט מקרים שבהם אנשים פרטיים או גופים עסקיים לוו כספים מגורמים כאלה ואחרים, אך הם מתחמקים מהחזרת החובות האלה.

על מנת לאפשר גבייה של החובות, ניתן לבצע במקרים רבים עיקול על חשבונות בנק, נכסים שונים ורכוש.

במקרה שבו ישנו חשד שהחייב מסתיר ממך את הנכסים שברשותו על מנת להימנע מעיקול שלהם, ניתן לפנות לחוקר פרטי לאיתור נכסים שיוכל לאתר את הנכסים האלה ולסייע לכם להפעיל לחץ על החייב להחזיר את הכספים.

גירושין

הליכי גירושין נפתחים הרבה פעמים לאחר שאחד הצדדים מתכנן אותם זמן רב מראש. רבים מהם מנצלים את הזמן הזה כדי לשפר את הפוזיציה שלהם בדיוני הגירושין, ופועלים כדי להסתיר נכסים שונים על מנת שלא לאבד את הזכויות בהם במלואן או אפילו רק חלק מהזכויות.

על ידי פניה לחוקר פרטי, ניתן להגביר את הסיכוי לאיתור כל הנכסים שנמצאים בידי כל אחד מהצדדים בהליך, ולהביא לחלוקה שיוויונית ושקופה של ההון, הרכוש והנכסים של בני הזוג.

הסכמי ממון

אם הסעיף הקודם התייחס לגירושין, הליך שנעשה בסוף הקשר, הרי שלעתים יש ניסיון להסתיר של אחד מבני הזוג להסתיר את הנכסים שלו מהצד השני כבר באחד השלבים המוקדמים של הקשר.

ישנם מקרים לא מעטים שבהם אחד מבני הזוג מבקש להסתיר נכסים שברשותו לקראת חתימה על הסכם ממון.

במקרה כזה, ההסכם לא ישקף את המציאות הלכה למעשה, ועלול לפגוע בזכויות של הצד השני במקרה של פרידה בהמשך הדרך.

לכן, במקרה שבו עולה חשד שהצד השני אינו שקוף בנוגע לנכסים שברשותו, ניתן לפנות אלינו על מנת לקבל שירות של חוקר פרטי איתור נכסים.

ירושה

לפחות פעם בחודש אנחנו מקבלים פניה מיורשים של אדם, שמאמינים כי הנפטר החזיק בנכסים נוספים בארץ או בעולם, אך היורשים אינם יודעים איך להגיע לנכסים האלה.

פעמים רבות הם נזכרים שאבא סיפר להם פעם על הדירה שהוא קנה בזמנו, שאמא סיפרה על הנכס שהם קנו עבור הילדים – אבל היורשים לא מוצאים תיעוד של הנכסים האלה.

על ידי פניה לחוקר פרטי, ניתן לבצע איתור נכסים בחול או בארץ, וכך להבטיח שהיורשים מקבלים את כל מה שמגיע להם, ושום נכס לא "נעלם" עם השנים.

חקירות כלכליות ועסקיות

ישנם מקרים שבהם שני גופים עסקיים מעוניינים ליצור שותפות עסקית. במקרים רבים, הסכם השותפות כולל התייחסות לנכסים השונים של הצדדים העסקיים.

במקרה שיש לך חשש שהצד השני מחזיק בנכסים נוספים מעבר לפירוט שהוא העביר, פניה לחוקר פרטי שמתמחה באיתור נכסים תוכל לסייע לך לקבל שקיפות מלאה בנוגע למצב הנכסים של אותו צד בהסכם.

כאמור, ישנם מקרים נוספים וסיבות שונות בגינם מומלץ לפנות לחוקר פרטי על מנת לקבל סיוע באיתור נכסים שונים. כאן פירטנו רק את המקרים הנפוצים ביותר.

במידה ויש לך שאלה, בירור או צורך בהתייעצות בתחום איתור הנכסים, אנחנו מזמינים אותך לפנות לפ.ר.ט חקירות.

שימוש בכל האמצעים

כמו בכל עבודת חקירה שאנחנו מבצעים, החוקרים שלנו לא משאירים אף אבן במקומה ומבצעים עבודה יסודית עד הפרטים הכי קטנים.

הכלל הזה נכון בכל העבודות שאנחנו מבצעים, וגם בעבודות של חוקר פרטי איתור נכסים בארץ ובעולם.

אנחנו עושים שימוש במגוון של אמצעי חקירות שונים, בין אם מדובר במעקב פיזי אחר הנחקרים, שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים (אל תספרו לג'יימס בונד, שלא יקנא), איסוף ומחקר של מקורות מודיעיניים מהארץ ומהעולם ועוד שיטות שהשתיקה יפה להן.

בסופה של כל חקירת רכוש, הלקוחות שלנו מקבלים דוחות מפורטים על הממצאים שהעלינו. אנחנו מגבים כל אמירה שלנו בהוכחות מהשטח, על מנת להביא ללקוחות שלנו את האמת כמו שהיא.

גם במהלך החקירה עצמה, עוד לפני שהיא הגיעה לסיומה, אנחנו דואגים לעדכן את הלקוחות שלנו בהתפתחויות השונות.

ישנם מקרים שבהם הלקוחות שלנו יודעים לסייע בקידום החקירה לאחר שהם מקבלים עדכון כזה או אחר.

שמירה על דיסקרטיות

אף אחד לא אוהב לגלות שמישהו עוקב אחריו, או שמישהו שכר חוקר פרטי כדי לבדוק אם הוא מסתיר נכסים כאלה ואחרים.

לכן, אנחנו מבצעים את הפעולות השונות במהלך החקירות בצורה דיסקרטית לחלוטין, ומנהלים את הקשר עם הלקוחות שלנו בצורה שתמנע דליפות וחוסר נעימות.

כאשר אתם פונים לפ.ר.ט חקירות, אתם יכולים להיות שקטים ולדעת בוודאות שהסוד שלכם שמור עמנו. גם בעבודות של חוקר פרטי איתור נכסים הדיסקרטיות והשמירה על סודיות הלקוח הם ערכים שנמצאים בראש מעייננו ומלווים אותנו לכל אורך הדרך.

למידע נוסף, השאירו את הפרטים שלכם ונציג של פ.ר.ט חקירות ייצור אתכם קשר. לא רוצים להשאיר פרטים? ניתן להתקשר אלינו ישירות בטלפון שמופיע בראש האתר ובתחתית שלו.

קישורים שיכולים לעזור

בדיקת נכסי מקרקעין במרשמי מס רכוש ומס שבח

עוד מידע על פ.ר.ט חקירות

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקווה

החוקרים הפרטיים של פ.ר.ט חקירות זמינים לתת שירות של חוקר פרטי בפתח תקווה לכל עניין. בין אם מדובר בעניינים אישיים, רומנטיים, עסקיים או אחרים – אנחנו כאן בשבילכם

לקריאה נוספת >

אני כאן בשבילך

השאירו פרטים ונציג של חוקר פרטי – פ.ר.ט חקירות ייצור אתכם קשר בהקדם