חוקר פרטי במודיעין

תוכן עניינים

חוקר פרטי במודיעין

זקוקים לשירותים של חוקר פרטי במודיעין? פ.ר.ט חקירות כאן בשבילכם!

לכולנו זה קורה לפעמים – עובד שלנו מספר לנו סיפור והוא נראה לנו לא כל כך אמין, או שבן הזוג שלנו מתחיל להתנהג בצורה חשודה אבל לא מעוניין לספר מדוע.

אירועים אלו הם חלק שגרתי מהחיים, אבל יכולים לעבור גבול מסוים שמוביל לכך שאי הידיעה "משגע" את האדם, שמעוניין לברר עוד מידע כדי להגיע לשקט נפשי.

אחד הפתרונות למצב זה הוא שכירת השירותים של חוקר פרטי במודיעין, שיכול לעזור לכם להבין את המצב.

מיהו החוקר הפרטי?

החוקר הפרטי, בניגוד לחוקר המשטרתי, הוא אזרח מן השורה שעוסק באיסוף וסידור של מידע על הזולת ללא שייכות לארגון מדינתי מוסדר. 

קיומו של מקצוע זה מאפשר לאנשים רבים לחקור לעומק דברים שאינם פליליים מספיק (או בכלל) כדי להפעיל את מערכת החקירה המוסדרת של המדינה, וזאת משום שהוא מייצר "שוק פרטי" לעולם החקירות, בו כל אדם יכול לשכור את שירותיו של חוקר לחקור את הדברים שמעסיקים אותו.

כך, חוקר פרטי במודיעין, למשל, יכול לחקור תיקים שמשטרת מודיעין לא מעוניינת להתעסק בהם בשל חוסר עניין לציבור / העובדה שתוכן התיק לא עולה לכדי עבירה.

מהם המקרים בהם נהוג לשכור חוקר פרטי?

חוקרים פרטיים עובדים על סוגים רבים של תיקים, כאשר המרכזיים מבין תחומי העיסוק המוכרים של החוקר הפרטי הם:

  1. חקירת הונאה: חקירות לגבי מקרים בהם אדם חושד שהוא נחשף להונאה, ומעוניין להבין כיצד לכלכל את צעדיו.
  1. חקירות אישות: סוג נפוץ (וגם נפיץ) של חקירות – המתרכזות בענייני "אישות" – עניינים של חיי הנישואים הכוללים בתוכם חשדות לבגידה, הברחת נכסים לקראת גירושים ועוד.
  1. איכון: איכון הוא שם כולל לחקירות הדורשות מציאה של אנשים – בדר"כ חיפוש אחר אנשים שנעלמו ועדיין לא עבר מספיק זמן לצורך חיפושם על ידי המשטרה, או אנשים בגירים שיש חשד לשלומם.
  1. איתור רכוש: מציאת רכוש שנגנב / נאבד. בדר"כ מדובר ברכוש בעל ערך סנטימנטלי אך לא תמיד – חוקר פרטי במודיעין יכול לקבל משימה לחפש טבעות נישואים שנגנבו בעת פריצה לבית, אבל גם לחפש באותה המידה את הכסף שהוחבא מתחת לבלטות ונמצא.
  1. חקירות ביטוח: חברות ביטוח רבות שולחות חוקרים פרטיים לצורך ווידוא הנזק הנטען על ידי המבוטח.
  1. מהימנות עובדים: נושא עולה בתחום החקירות הפרטיות – מעסיקים רבים רוצים להכיר לעומק את מי שהם מעסיקים בטרם תחילת העבודה, בעיקר במשרות רגישות.
  1. חקירות פליליות: ישנם מקרים של חקירות פליליות שלא הבשילו עדיין לחקירה ורוצים לאסוף מידע בטרם הגשת התלונה.

האם המעקב של החוקר הפרטי אחר אזרחים מוסדר בחוק?

תפקידם של החוקרים הפרטיים מוסדר ב"חוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, תשל״ב–1972", שקובע ראשית כל שכל העוסק במקצוע החקירה הפרטית מחויב להחזיק בידו רישיון לעיסוק זה. אחד התנאים לרישיון זה הוא עמידה במבחן לגבי חוקי מדינת ישראל וכללי האתיקה של החוקרים, שנחשבים כקוד מחייב עבור החוקר הפרטי.

כללים אתיים אלו מהווים את "חוקי המשחק" של החוקר הפרטי, שצריך לשמור באופן מיטבי ככל האפשר על זכותם של הנחקרים על ידו לפרטיות, תוך איזון בין חובה זו לבין חובתו המקצועית כלפי לקוחותיו.

מה כדאי לברר לפני ששוכרים חוקר פרטי?

חשוב מאוד! לוודא שהחוקר הפרטי אתו אתם מעוניינים לעבוד מחזיק ברישיון למקצועו. חשוב גם לוודא את עמידתו והיכרותו עם כללים האתיים.

לסיכום, שירותיו של חוקר פרטי יכולים להיות מתאימים לאנשים שרוצים לדעת יותר מידע בנושא מסוים, בעיקר בשביל השקט הנפשי שלהם. אם אתם מתלבטים אם לשכור חוקר פרטי או לא אנחנו ממליצים לכם להתקשר ולהתייעץ.

עוד מידע על פ.ר.ט חקירות

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקווה

החוקרים הפרטיים של פ.ר.ט חקירות זמינים לתת שירות של חוקר פרטי בפתח תקווה לכל עניין. בין אם מדובר בעניינים אישיים, רומנטיים, עסקיים או אחרים – אנחנו כאן בשבילכם

לקריאה נוספת >

אני כאן בשבילך

השאירו פרטים ונציג של חוקר פרטי – פ.ר.ט חקירות ייצור אתכם קשר בהקדם