כמה עולה חוקר פרטי? מדריך מקיף לתמחור

תוכן עניינים

כמה עולה חוקר פרטי

מבוא: איך עובד חוקר פרטי, מהם הסוגים השונים וכמה הם גובים

חוקר פרטי, המכונה גם PI, הוא איש מקצוע שעורך חקירות בנושאים כמו בגידה או איתור נעדרים. ניתן לשכור אותם על ידי אנשים פרטיים או על ידי חברות לביצוע חקירות.

ישנם סוגים רבים ושונים של חוקרים והם גובים תעריפים שונים בהתאם לסוג החקירה שהם עורכים, המורכבות שלה והמיקום בו הם פועלים.

חוקרים פרטיים נשכרים לעתים קרובות כדי למצוא נעדרים או כדי לחקור האשמות על פעילות בלתי חוקית. הם עשויים גם להיות מועסקים על ידי סוכנויות ממשלתיות, תאגידים, משרדי עורכי דין או סוכנויות ביטוח כדי לחקור מקרים שעדיין לא נפתרו.

אגב, המילה "חוקר פרטי" היא מונח כללי שמשמעותו יכולה להיות דברים רבים ושונים לאנשים רבים ושונים.

חוקרים פרטיים נקראים עוזרי חקירה במערב וירג'יניה, אילינוי וויומינג שבארצות הברית. חוקרים פרטיים בקנדה נקראים מנהלי חקירות או חוקרים באונטריו ובקולומביה הבריטית.

חוקרים פרטיים עשויים להיות עובדי משרד עורכי דין או לעבוד עבור עצמם כקבלנים עצמאיים. הם עשויים גם לעבוד עבור חברה המספקת שירותי מעקב או חקירה.

כמה עולה חוקר פרטי?

חוקרים פרטיים הם אנשים שעובדים כדי לברר יותר על אדם או חברה. הם נשכרים בדרך כלל על ידי מישהו שרוצה לדעת יותר על הרקע של אדם, רישומים פליליים, רישומים פיננסיים וכן הלאה.

כדי לענות על השאלה כמה עולה חוקר פרטי, צריך להבין שעלות העסקת חוקר תלויה בסוג החקירה שיבצעו ובמשך החקירה. העלות הממוצעת של שכירת חוקר פרטי היא 250 ש”ח לשעה. אך העלות הזו יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לאורך התיק ואיזה שירותים נדרשים.

מהו המחיר המינימלי להעסקת חוקר פרטי?

כאמור, עלות העסקת חוקר פרטי תלויה במספר גורמים, ביניהם סוג החקירה, מורכבות התיק והמיקום. המחיר המינימלי להעסקת חוקר פרטי הוא 250 ש”ח.

זה מה שתצטרך לשלם אם אתה מחפש בדיקת רקע מהירה על מישהו ואין לו עבר פלילי או רישום פלילי קל. העלות הממוצעת של העסקת חוקר פרטי נעה סביב 2,800 שקל.

המחיר המקסימלי להזמנת חוקר פרטי נע סביב 12,000 ₪. זה מה שתצטרכו לשלם אם אתם מחפשים חקירה מעמיקה על מישהו והוא היה בתקשורת או היה בקשר עם המשטרה ורשויות אכיפת החוק.

כך יעלה חוקר פרטי גם במקרים של מעורבות בפשעים בקנה מידה גדול, או אם אתה מחפש חוקר פרטי עבור חקירות שכוללות פעילות ואיסוף במדינות זרות.

אם אתם צריכים חוקר פרטי אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון או להשאיר פרטים בטופס כאן באתר.

עוד מידע על פ.ר.ט חקירות

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקווה

החוקרים הפרטיים של פ.ר.ט חקירות זמינים לתת שירות של חוקר פרטי בפתח תקווה לכל עניין. בין אם מדובר בעניינים אישיים, רומנטיים, עסקיים או אחרים – אנחנו כאן בשבילכם

לקריאה נוספת >

אני כאן בשבילך

השאירו פרטים ונציג של חוקר פרטי – פ.ר.ט חקירות ייצור אתכם קשר בהקדם